ארוחת טעימות ב"האפיסרי" של השף אביב משה צילום: אסף קארלה

אביב משה משיק ארוחת טעימות שף ב "האפיסרי" במתחם הפיאנו בנתניה. תפריט חורף, קייטרינג לארועים ומגוון מוצרי מזווה של השף

"האפיסרי" הינה מעדנייה כשרה בבעלותו של השף אביב משה שנפתחה השנה במתחם "פיאנו" בנתניה. את ה"האפיסרי" עיצבה מאיה גיגי, בת זוגו של משה.
במעדנייה אוכל המבושל בכל בוקר במטבחו של אביב משה וכולל שילוב של כל סוגי המטבחים אותם הוביל משה לאורך השנים לצד התבשילים בשכונת ילדותו, קטמון שבירושלים, "את הריחות והטעמים האלה, שלא עזבו אותי כל השנים, אני מבשל יום יום יחד עם צוות המטבח שלי במעדנייה. אוכל טרי, איכותי ומרגש- כדי שאתם לא תצטרכו להתאמץ. המתכונים שלנו נכתבו מכל הלב, ישר אליכם, כדי שתוכלו לבשל ולייצר חוויה ביתית קסומה" סיפר השף אביב משה והוסיף "מי שמכיר אותי יודע שמעדניה זה חלום ישן שעד השנה לא הצלחתי להגיע אליו ודווקא בתקופה הזו מצאתי הזדמנות להגיע עם האוכל שלי לכל בית באמצעות המעדנייה. זיהיתי התעוררות קולינרית בעיר הזו ואני רואה בנתניה עיר נפלאה עם קהל מדהים וצמא. יש בה אנשים יפים שאוהבים לבלות ומעריכים בילוי ואוכל. המון לקוחות שבאים אליי למעדנייה הם לקוחות שבילו אצלי במסעדה בנתניה או בתל אביב ורוצים את הטעמים שלי אצלם בבית. עכשיו אני מחבר את האהבה שלי לאוכל ולאנשים ומשיק במעדנייה בנתניה את ארוחת הטעימות בימים א-ד, תפריט חורף וליין מוצרי מזווה תחת מותג הבית - האפיסרי"

תפריט חורף 

תפריט החורף כולל מגוון תבשילים, לדוגמא: אושפלאו מנת דגל מהמטבח הבוכרי בשר בבישול ארוך עם המון גזר ואורז שהשילוב שלהם ממכר (12 ₪ ל 100 גרם)  פסטייה מנה מהמטבח המרוקאי שמגישים בחגים ובשמחות (69 ₪ ליחידה), אסאדו נתח בשר שאנחנו מכניסים לתנור לצליה איטית ומזגגים רוטב עשיר (24 ₪ ל 100 גרם), קובה אדום וחמוסטה מהמטבח הכורדי (11 ₪ ליחידה) לחם בשר מנת הבית אסתי המהממת שהיא אלופת בצקים, הכינה בשר בצליה איטית, עטפה אותו בבצק המופלא שלה והוציאה יצירת מופת ועוד.

ארוחת טעימות 

בימים א'-ד' מוצעת ארוחת טעימות במחיר של 69 ₪ לסועד וכוללת- 5 סלטים לבחירה, לחם הבית, מנה ראשונה, מנה עיקרית ושתיה קלה.

התפריט משתנה מידי יום וכולל לדוגמא: "אסתי פותחת שולחן ירושלמי" עם 5 סוגי סלטים לבחירה, בייגל ירושלמי, מנה ראשונה- מרק קובה סלק, קובה מטוגנת, מלפוף כרוב, מנה עיקרית- תבשיל במיה בשר, סופריטו עוף ושתיה קלה לבחירה-מיצים טבעיים, מים, סודה. כוס יין /בירה בתוספת 9 ₪.

אוכל ומתכונים - ארוחת טעימות ב"האפיסרי" של השף אביב משה

צילום: אסף קארלה  

ארוחת טעימות נוספת "אביב ואסתי פותחים שולחן אשכנזי" עם 5 סוגי סלטים לבחירה, חלה, מנה ראשונה- קרפלך תפוח אדמה ובצל מטוגן, פשטידת לטקס, כבד קצוץ, מנה עיקרית- טשולנט, קציצות עוף ברוטב פטריות ותפוחי אדמה, קינוח- כוס תה ועוגיות.

בנוסף, 'האפיסרי' מציע קייטרינג לארועים עם תפריט בהתאמה אישית לאירועים מכל הסוגים.