קבוצת הליכה ברמת פולג למה לרוץ אם אפשר ללכת קבוצת הליכה ברמת פולג

למרות שקבוצות ריצה ורכיבה על אופניים הפכו אופנתיות בשנים האחרונות, עדין כשליש מהתושבים מעדיפים הליכה. קבוצות הליכה קיימות בקרית השרון, בצפון העיר ולראשונה נפתחה קבוצת הליכה בשכונת רמת פולג, יוזמה של פודי חלפון, אמנון סעדון וצביקה כהנא
קבוצת ההליכה נפתחה במטרה לתת מענה לתושבים המעוניינים להתאמן, אולם מתקשים לעשות זאת לבד

הקבוצת נפתחה בשכונת רמת פולג עיר ימים, ללא תשלום, ונותנת מענה לכל שכבות הגיל. הקבוצה נפגשת 3 פעמים בשבוע, בשעות אחר הצהריים.
מסלולי ההליכה מגוונים, הליכה לאורך הים, שלולית החורף, סביב השכונה ועוד. המשתתפים שואפים להצטרף למרוץ מיני מרתון השרון שיתקיים בתאריך 24/11.
אמנון סעדון "אספתי חברים וזה פשוט תפס תאוצה ממפגש למפגש כמות המשתתפים עולה, וההתלהבות גוברת. לקבוצה יש דף פייסבוק מעודכן אשר מודיע על שעות האימון ומעלה סיכומים של האימון והמרחקים"

עיצוב וסטייל - למה לרוץ אם אפשר ללכת

פודי חלפון הוסיף "הקבוצה נעה בין 20-50 איש בכל מפגש, יש כאלו שלא יכולים להצטרף בשעות אחר הצהריים ומעוניינים שנפתח קבוצה נוספת, יכול להיות שנפתח בהמשך קבוצת בוקר נוספת. לאחרונה נפתחו הרבה קבוצות ברחבי העיר של חברה שפשוט הולכים. תוך כדי הליכה מדברים, עושים עסקים. אני מדגיש שהכל נעשה באהבה ובחינם. הרבה פעמים אנשים רוצים להצטרף לקבוצה, ורואים את המחירים של מאמני הכושר ולכן לא מצטרפים. אנחנו באים לעשות רק ספורט".

עיצוב וסטייל - למה לרוץ אם אפשר ללכת

לאחרונה פנו לפודי חלפון שיגיע לתל אביב לפתוח שם קבוצת הליכה, אולם כרגע הוא מתרכז בעיר מגוריו. 
חבר המועצה יוסי דורון, שאימץ את הרעיון, ואף הביא לקבוצה חברים מברך על היוזמה "היה ברור לי שאני חייב לעשות ספורט אך כמו כולם במרוץ של היום לא מצאתי את הזמן. הגעתי לקבוצה ואני מתמיד. הקבוצה מתרחבת, דוחפת ועושה חשק לעשות ספורט. אני מאמין שבעקבות המיזם יקומו קבוצות נוספות ברחבי העיר".

עיצוב וסטייל - למה לרוץ אם אפשר ללכת