רצים לזכרם - ריצה לזכר הנרצחים ב-7 באוקטובר צילום: בנג'י בלהסן

'תלמידי כפר הנוער ויצו הדסים קיימו ריצה לזכר הנרצחים בוגרי בית הספר: אופיר ליפשטיין, אדיר מסיקה ומתן אקשטיין

כפר הנוער ויצו הדסים קיים את הריצה המסורתית - 'רצים לזכרם' והפעם לזכר הנרצחים בוגרי בית הספר: אופיר ליפשטיין, אדיר מסיקה ומתן אקשטיין

כפר הנוער ויצו הדסים באבן יהודה קיים את הריצה המסורתית -  'רצים לזכרם' - של שכבת י"ב, כאשר השנה הצטרפו כל תלמידי בית הספר.
כאלף רצות ורצים תלמידי בית הספר בכפר הנוער ויצו הדסים השתתפו באירוע 'רצים לזכרם' שכלל ריצה החברתית של 3 ק"מ וטקס מרגש לזכרם של הנופלים ב 7 באוקטובר, בוגרי בית הספר: אופיר ליפשטיין ז"ל מוותיקי הבוגרים, אדיר מסיקה ז"ל שסיים את בית הספר בשנת 2018, מתן אקשטיין ז"ל שסיים את בית הספר בשנת 2018.

משפחות הנופלים נשאו דברים בטקס המרגש ולאחר הטקס יצאו יחד - תלמידים וצוות, כולל ראש מועצת אבן יהודה מתן כצמן, מנהל הכפר אלי בצלאל ומנהל בית הספר דרור פלטין לריצה ספורטיבית לזכרם של הנופלים האהובים כשערך הרעות, אהבת הארץ והעיסוק בספורט אפיין אותם.

פעילות קהילתית - רצים לזכרם - ריצה לזכר הנרצחים ב-7 באוקטובר

אופיר ליבשטיין ז"ל מוותיקי הבוגרים - היה ראש המועצה האזורית שער הנגב, מאז הבחירות ב-2018. נרצח בחילופי אש עם מחבלים במהלך הטבח בכפר עזה.

אדיר מסיקה ומתן אקשטיין ז"ל, סיימו את בית הספר בשנת 2018 – היו חברים טובים ולא נפרדו גם במותם. שניהם, בני 23, בילו יחד בפסטיבל הנובה, עם חברים נוספים. כשהחלה המתקפה הם הסתתרו באחת המיגוניות, כשהגיעו מחבלים למיגונית, יחד עם חברם עילי נחמן יצאו להגן על הבנות שהסתתרו עמם במיגונית ונרצחו בדם קר על ידי מחבלים. במותם, מתן, אדיר ועילי הצילו את הבנות שהסתתרו עימם.

לדברי מנהל כפר הנוער ויצו הדסים אלי בצלאל, "מרוץ רצים לזכרם שמארגנת שכבת י"ב וצוות ההוראה לחינוך גופני של בית הספר הפך זה מכבר למסורת המשלבת בין פעילות פדגוגית ספורטיבית למיזם חברתי. תודה למשפחות הנופלים, לצוות החינוכי ולתלמידים הנפלאים שלקחו חלק באירוע המרגש והחשוב."