הושק אמבולנס של זק"א נתניה צילום: איציק בן שושן 

טקס גזירת סרט של אמבולנס זק"א חדש בעיר נתניה

הערב (רביעי) הושק אמבולנס חדש של זק"א בנתניה במרכז העיר. כיבדו בנכוחתם ראש העיר גב׳ מרים פיירברג שתחי׳ שדיברה בשבח הארגון, לאחר ה7/10 והוסיפה שנפעמת מרוח ההתנדבות.

לאחר מכן שיבח רב העיר הרב קלמן בר שליט"א שסיפר על פגישות עם משפחות החטופים, ועל הסיורים בעוטף עזה, שם הוא שומע ממפקדים, על הצדעתם למתנדבי זק"א שלא מקבלים תמורה, ועושים הכל למען כבוד הנפטר.

לאחר מכן התקיים טקס גזירת הסרט לאמבולנס החדש שישמש את תושבי נתניה לא עלינו באסונות ובמקרים טראגים, המכובדים קיבלו סקירה על האמבולנס ועל הציוד האיכותי שבתוכו שיסייע למתנדבים היקרים בשטח בחום ובגשם.
כיבד בנכוחותו הרב שמעון שר ממלא מקום ראש העיר, וכן גב׳ תרצה גרינפלד שתחי' ראש המועצה הדתית בנתניה וכן אנשים ורבנים מכובדים מרחבי העיר.

המכובדים הזכירו ושיבחו את יו"ר זקא ת"א הרב צביקה חסיד, שעומד לימין הארגון שנים רבות, וכן את הנהלת הסניף: שי רומנו, רמי בן אהרון, אפרים פרידמן, יצחק הירשהורן, שעושים לילות כימים למען המתנדבים ולמען תושבי העיר.

האירוע הסתיים בתפילה. ראש העיר, ציינה שמבקשת שלא תהיה למתנדבים היקרים עבודה ושנעשה רק חסד עם החיים עוד ציינה  "בכל פעם מחדש אני נפעמת מרוח ההתנדבות של מתנדבי זק"א וראינו כולנו אתכם בפעילות לאחר שבת שמחת תורה. אני תמיד שמחה להיות איתכם באירועים מהסוג הזה ואני מאחלת שהאמבולנס ישמש רק לאירועים משמחים. דלתי פתוחה בפניכם בכל עת".

מנכ"ל זק"א צבי חסיד, שיבח את צוות המתנדבים בעיר, ואמר: "האמבולנס הוא נדבך נוסף בהרחבת הפעילות בעיר נתניה, אבל גאוותינו היא בהון האנושי של צוות המתנדבים שהוא הטוב ביותר וחדור מוטיבציה ושליחות, וההוכחה לכך היתה לאחר שמחת תורה שראינו אותם פעילים במסירות נפש במחנה שורה במשך ימים ולילות ארוכים".