שתי מורות מנתניה קיבלו תעודת הצטיינות מחוזית צילום: גדעון שרון-עבור לע"מ

שתי מורות מנתניה: אסנת בן זקן ורימר הלנה, קיבלו תעודת הצטיינות מחוזית בטקס שהתקיים ביום חמישי

ביום חמישי האחרון, ערך מחוז תל אביב טקס עובדי הוראה מצטיינים לשנת הלימודים תשפ"ג. שתי מורות נבחרו מנתניה מתוך 20 אנשי ונשות חינוך מצטיינים מכל הערים במחוז תל אביב: אסנת בן זקן- מנהלת גן גפן בנתניה ורימר הלנה- מחנכת ורכזת אנגלית בבית ספר בגין בנתניה.

המורים קיבלו תעודת הצטיינו מחוזית ונבחרו בסוף שנת הלימודים שעברה ובשל המלחמה, נדחה הטקס עד עתה. טקס המצטיינים נערך בהשתתפות משפחות הזוכים, מפקחים ואנשי חינוך, ראשי אגפי חינוך ברשויות המקומיות ונציגי הסתדרות המורים.

אסנת בן זקן

אסנת מנהלת גן המשלב ילדים עם סל אישי ומוסדי, עובדת במסירות ומיטיבה להכיר לעומק את ילדי הגן על מנת לספק לכל אחד מהם מענה מיטבי. מקפידה על בניית תוכניות מותאמות ומקדמת היבטים רגשיים בגן תוך עידוד פתרון בעיות וקונפליקטים בשיח הבינאישי. היא מקיימת שותפות בעבודה עם צוות הגן.

אסנת מקדמת את תוכנית "מוזה באה לגן"המעודדת טיפוח יצירתיות בקרב ילדי הגן וכן משתתפת בתכנית "בואי להפיץ מאורך" במסגרתה מנחה למידת עמיתות גננות בעיר. היא מנהלת קשר שוטף ופרטני עם ההורים ומקדמת שיח רגשי להגברת מודעות הילדים לרגשות האחר. 

חינוך ומצויינות - שתי מורות מנתניה קיבלו תעודת הצטיינות מחוזית

אסנת מאפשרת סביבות למידה מגוונות תוך מתן ביטוי אישי ואפשרויות בחירה לילדי הגן. היא מעודדת את הילדים והצוות למצוא את הייחודיות שבהם וזאת על ידי מרחב לעצב, לפתח וליצור, באופן התואם את קבוצת הלומדים בו. עליה ניתן לומר כי היא אשת חינוך בכל רמ"ח איבריה.

רימר הלנה 

הלנה רכזת ומורה לאנגלית בבית ספר בגין ומאז ומתמיד נחשבה למורה פורצת דרך, המובילה את תלמידיה להישגים לימודיים גבוהים.
הלנה מהווה השארה לצוות בית הספר, יוצרת קשרים מיוחדים עם כלל תלמידי בית הספר, אהובה עליהם ויודעת להגיע לכל ילד בצורה מיוחדת. היא אוהבת אתגרים ועומדת בהם בהצלחה רבה.
הלנה מקדמת פדגוגיה חדשנית במגוון שיטות הוראה ולמידה, מאתגרת את תלמידיה ובעיקר מעצימה. מביאה להם לבית הספר הוראה המשלבת משחק, שירה וחקר. היא יוזמת פעילויות עם התלמידים וההורים, מלווה את המורים בהתפתחות המקצועית שלהם ויוצרת שפה אחידה.
הלנה מתמקצעת ולומדת לאורך כל השנים ומהווה דוגמא ומופת במסירות, מחויבות ויצירתיות בתפיסה הערכית שלה.

בדברי ברכתה לזוכים אמרה חיה שיטאי מנהלת מחוז תל אביב בין היתר: "אנו בעיצומה של תקופה מאתגרת במיוחד עם ימים קשים של לחימה וחוסר וודאות. כאנשי חינוך פעלתם והנכם פועלים לשמירה על רציפות תפקודית וחיזוק החוסן האישי והקבוצתי בקהילתכם. אני רואה בכם מנהיגות פדגוגית איכותית ומשמעותית במערכת החינוך."