רשת אורט אירחה שגרירים ממדינות אסיה צילום: יח"צ

ביקור מיוחד: רשת אורט אירחה שגרירים ממדינות אסיה לביקור משמעותי ומרגש

היום (רביעי) רשת אורט ביוזמת המחלקה לשיווק בינלאומי במפ״ה ובשיתוף פעולה עם לשכת המסחר ישראל-אסיה ערכה ביקור מלמד ומרגש של שגרירי מדינות אסיה מ9 מדינות שונות ובניהם: סין, הודו, סינגפור, תאילנד, פיליפינים ועוד.

בביקור, השגרירים זכו לסיור מרתק על טכנולוגיות הלמידה שמיושמות באורט ונפגשו עם התלמידים מבית הספר אורט יד לבוביץ' בנתניה. לאחר מכן, המשיכו השגרירים לפאנל על אתגרי החינוך במאה ה-21.

האורחים והמארחים הביעו התלהבות משיתופי פעולה עתידיים וביקור זה לא רק חיזק את הקשרים החינוכיים בין מדינות יבשת אסיה לישראל אלא גם נתן השראה לתלמידים להמשיך ולרדוף אחר חדשנות ומצוינות. יחד, אנו מעצבים את עתיד החינוך, שיתוף פעולה אחד בכל פעם.

מנכ"לית לשכת המסחר ישראל-אסיה, לירון אורמן: "לשכת המסחר ישראל-אסיה מציינת השנה 40 שנים להיווסדה, לרגל זאת הלשכה מארגנת סדרת אירועים לשגרירי אסיה בישראל. שמחנו לקחת אותם הפעם לביקור באחד מבתי הספר המצוינים של רשת אורט, לשיחה על חינוך וטכנולוגיה, ועל חיבור דור העתיד לעולם הדיפלומטיה. שגרירי מדינות אסיה בישראל רואים את החינוך בישראל כאבן דרך במסלול לחדשנות ויזמות, והיו נרגשים לבוא איתנו לבקר בבית ספר תיכון מצטיין בישראל".

סמנכ"ל מו״פ באורט, שרון גרינברג:"אנו גאים לחלוק את המומחיות והמשאבים שלנו עם הקהילה הבינלאומית", אנו מאמינים ששיתוף פעולה הוא המפתח לקידום חינוך STEM ברחבי העולם ולהכנת הדורות הבאים לאתגרים ולהזדמנויות של המאה ה-21".