ד"ר הילה הוכלר תעמוד בראש היחידה להריון בסיכון בלניאדו ד"ר הילה הוכלר

ד"ר הילה הוכלר מונתה לאחרונה לעמוד בראש היחידה להריון בסיכון בבית חולים לניאדו. ד"ר הוכלר הינה גינקולוגית מומחית בעלת נסיון רב בטיפול בהריון בסיכון, בנשים וולדניות, בלידות רגילות המתאפשרות לאחר ניתוח קיסרי, לידות תאומים ועוד 

ד"ר הוכלר בוגרת האוניברסיטה העברית בירושלים, סיימה התמחות בהצטיינות בבי"ח ביקור חולים והתמקצעה בהריון בסיכון בבית החולים הדסה עין כרם. בשנים האחרונות כיהנה כרופאה בכירה ביחידה לרפואת האם והעובר במרכז הרפואי הדסה. מאמרים אקדמיים שכתבה פורסמו במגזינים רפואיים מובילים בתחום רפואת האם והעובר.
ד"ר הוכלר הקימה לפני כ-3 שנים את "פורום רופאות נשים דתיות" המונה כיום כ-140 רופאות נשים, וכעת מצטרפת לצוות הבכיר של בי"ח לניאדו כמנהלת היחידה להריון בסיכון.

ד"ר הוכלר מביאה איתה מקצועיות וחזון, יחד עם הקשבה לאישה ולמשפחה של המטופלות. חזונה של ד"ר הוכלר הינו להעניק רפואה מקצועית ומסורה, תוך אנושית וכבוד למטופלת ומשפחתה, על מנת לתת את הטיפול הטוב ביותר לכל אחת ואחת.

היחידה להריון בסיכון בבי"ח לניאדו מעניקה ייעוץ ושירות רפואי לעשרות אלפי נשים מכל רחבי הארץ. הבחירה של נשים רבות כל כך להגיע ליחידה להריון וסיכון בבי"ח לניאדו נובעת מתפיסת עולם מילדותית , הרואה בשילוב של מקצועיות רפואית ברמה הגבוהה ביותר יחד עם התחשבות ברצונותיה ובחירתה של האשה, את הציר המרכזי סביבו סובב הטיפול הרפואי. צוות היחידה עובד בשיתוף פעולה מלא עם כלל הגורמים הקליניים באגף, על מנת לאפשר טיפול ברמה הגבוהה ביותר. החזון הוא להרחיב את היחידה ולפתח שירותי ייעוץ וטיפול לנושאים ספציפיים כדוגמת סכרת הריון, לידות מוקדמות, בעיות קרישה במהלך הריון וכו'.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו בירך את ד"ר הוכלר עם כניסתה לתפקיד ואמר "ההתפתחות המואצת של אגף נשים ויולדות, מחייבת אותנו לגייס כח אדם איכותי ובעל מוניטין, על מנת לעמוד בציפיות של הנשים מאיתנו. הצטרפותה של ד"ר הוכלר לסגל הבכיר באגף הינה משמעותית, מאחל לה הצלחה רבה !"

מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו מסר "אנו נמצאים בעיצומה של תנופת בינוי ופיתוח באגף נשים ויולדות. פרוייקט הדגל שלנו באגף הוא בנייה של שני חדרי ניתוח גינקולוגיים חדשים, פרוייקט שנמצא בעיצומו בימים אלו. לצד זאת אנו בונים חדרי אשפוז נוספים, מרפאות ועוד. מינויה של ד"ר הוכלר לעמוד בראש היחידה להריון בסיכון מצטרף למינויים נוספים שבוצעו לאחרונה באגף, על מנת להעניק מעקבי הריון, לידה וטיפול ביילוד בסטנדרטים הקליניים הגבוהים ביותר, לצד חמלה ואנושיות – ברוח המיוחדת של האגף"