ערב גאלה להשקת מחלקת טיפול הנמרץ בלניאדו ערב, גאלה. בית חולים לניאדו

בית חולים לניאדו ערך ביום ראשון ערב גאלה להשקת מחלקת טיפול הנמרץ הגדולה בישראל

מפגש חבר הנאמנים נערך ביום ראשון בבית חולים לניאדו לכבוד השקת מחלקת טיפול נמרץ והשנה החדשה. 

יו״ר טמפו ז׳ק בר, שמכהן כנשיא חבר הנאמנים של החולים אמר: ״בית החולים לניאדו התקדם בשנים האחרונות בצעדי ענק ואני מאוד גאה בכך. יחד עם זאת, כל עוד שיש חולה שאי אפשר לקבל אותו כי אין לנו מקום, או טיפול שאין לנו את הציוד עבורו, אנחנו נמשיך לפעול, להתקדם ולהתחדש״.

מנכ״ל לניאדו נדב חן הוסיף ״המחלקה שהקמנו היא החדשנית ביותר במדינת ישראל היום. המכשור המקצועי, חדרי תת לחץ, חדר אל לחץ, חדרי שהיה למשפחות ולצוות, טכנולוגית מתקדמות, שישרתו חצי מיליון תושבי השרון כולו. זו בשורה לאומית. השקענו פה עשרות מיליוני שקלים בהצלת חיים. עובדים פה ביחד יהודים, ערבים, דרוזים, חילונים ודתיים, וכולנו עושים הכל על מנת להציל חיים. השלמת בניית המחלקה הינה נדבך נוסף ומשמעותי בהתפתחות המואצת של בית החולים בשנים האחרונות.

״כעת אנחנו יוצאים למסע חדש, בדרך להקים בית חולים ממוגן לרפואה דחופה. הפרויקט יזניק את נתניה ב-25 שנה קדימה ויביא בשורה לכל האזור.

הרב הראשי של נתניה הרב קלמן בר אמר: ״בלניאדו רואים את האדם שבתוך החולה ועושים עובדת קודש. מחלקת טיפול נמרץ פה היא פאר היצירה ותציל חיים רבים. אתם עושים הכל למען האחר, אתם כל כולכם בשביל האחר. קידוש שם שמיים במסירות אין קץ. תמשיכו להיות אור גדול״.

יו״ר חבר הנאמנים של לניאדו, איש העסקים קובי שליסל, שחייו ניצלו במחלקת טיפול נמרץ במהלך מגיפת הקורונה: ״המחלקה המשוכללת והמפוארת ביותר מבין בתי החולים בארץ. החזון שלי הוא שלניאדו יהווה בית החולים המוביל בישראל, עם חמלה, ערכים וציונות ואנחנו בדרך לשם״.

סמנכ״ל פיתוח משאבים בלניאדו מאיר מרק ציין: ״הקמנו פה את מחלקת טיפול הנמרץ המובילה והחדשנית ביותר בישראל, ואין גאה ממני על כך. נמשיך יחד עם כל שותפינו בישראל ובעולם לעשות הכל על מנת להציל חיים״.