מרפאת ביוטי קליניק מבית סופר פארם נפתחה בנתניה מרפאת ביוטי קליניק

רשת מרפאות האסתטיקה מבית סופר-פארם משיקה מרפאה חדשה בנתניה - מרפאת ביוטי קליניק שמציעה מגוון טיפולי אסתטיקה

רשת סופר-פארם, משיקה מרפאה חדשה בנתניה תחת רשת מרפאות האסתטיקה ביוטי קליניק. המרפאה ממוקמת במגדל החלוצים בנתניה, ומשתרעת על פני שטח של כ- 100 מ"ר.

מרפאת האסתטיקה ביוטי קליניק מציעה מגוון טיפולים להעצמת היופי הטבעי של עור הפנים.

טיפולי האסתטיקה המוצעים במרפאה

טיפולי הזרקות הכוללים בין היתר פיסול פנים, עיצוב שפתיים, פיסול אף, מילוי שקעי עיניים, טיפול בקמטים וקמטוטים, עיצוב קו לסת וסנטר, ועוד.
בנוסף, המרפאה מציעה טיפולי PRP לפנים ("טיפולי ערפד"), טיפול PRP לעיבוי השיער, ומגוון הזרקות של בוטוקס, חומצה היאלורונית, וביו סימולטריים כמו רדיאס וסקולפטרה המשפרים את מרקם העור.

מהמרפאה נמסר כי בעתיד ייכנסו טיפולים נוספים וביניהם טיפול בהזעת יתר, מכשור טכנולוגי מתקדם לטיפול במיצוק העור ופיגמנטציה, טיפול הסרת נימים, טיפול Glow לפנים לטיפול במרקם העור, ועוד.

בריאות - מרפאת ביוטי קליניק מבית סופר פארם נפתחה בנתניה

יניב שגב מנהל פיתוח עסקי של סופר פארם ורויטל סגל מנכלית ביוטי קליניק

ניתן להשיג במקום מוצרים של מותג הקוסמטיקה Dermalogica. בין המוצרים של דרמלוג'יקה שניתן להשיג במרפאה: תכשירים לניקוי העור, מגוון קרמי לחות, קרמי עיניים וקרמי לחות בשילוב הגנה סרום ועוד.

ברשת מרפאות האסתטיקה ביוטי קליניק מועסקים רופאים בעלי ניסיון העוברים הכשרה מקצועית, בשיטות הטיפול המתקדמות ביותר, ומבצעים ייעוץ אישי לכל מטופלת ומטופל.  

ד"ר גל גרוס, המנהל המקצועי של מרפאות ביוטי קליניק: "הטיפולים המוצעים לקהל לקוחות ביוטי קליניק נתניה, מתבצעים לאחר יעוץ אישי של רופאי הרשת, בעזרת חומרים איכותיים ושיטות טיפול מתקדמות, זאת מתוך הקפדה על התאמה אישית עבור כל מטופל ומטופלת לקבלת התוצאות הטובות ביותר".