בי"ח לניאדו מקבל 10 לפי דו"ח מדדי האיכות ד"ר פאביו קוזניץ

דו"ח מדדי האיכות של משרד הבריאות הבוחן מגוון מדדים קליניים קובע :כי בית חולים לניאדו מקבל את הציון הגבוה ביותר האפשרי – ציון 10

הדו"ח בוחן עשרות מדדים בתחום הטיפול הדחוף על ידי ארגוני ההצלה, בקופות החולים, בתי החולים הכללים, הגריאטריים, הפסיכיאטריים וטיפות החלב.
בציון המסכם את כלל המדדים שנבחנו, מקבל כאמור בית חולים לניאדו את הציון הגבוה ביותר האפשרי – ציון 10, בהשוואה לבתי חולים בהיקף דומה – קטגוריית בתי החולים הבינוניים והקטנים. 

מבית חולים לניאדו "בבית החולים ממשיכים לשמור על איכות קלינית המבוצעת בכלל המחלקות, תוך קיומם של מנגנוני בקרה בזמן אמת, המוודאים שמירה על הסטנדרטים הגבוהים אותם מציב משרד הבריאות למערכת האשפוז במדינת ישראל.
במדד הבוחן את הקבלה הראשונית במחלקה לרפואה דחופה – צוות המחלקה מקבל את המטופלים בתוך 4 דקות בלבד מרגע פתיחת התיק.
במדד הבוחן ביצוע צינתור בתוך 90 דקות מרגע קבלת מטופלים הסובלים מאירוע לבבי חד – עומד האגף הקרדיולוגי ביעד הלאומי, וכך גם במדדים רבים נוספים כמו בדיקת דופלקס עורקי צוואר בתוך 72 שעות מהגעת מטופלים שקיים חשד כי עברו אירוע מוחי, ביצוע ניתוח לתיקון שבר צוואר ירך בתוך 48 שעות מרגע הגעת המטופל/ת לבי"ח ועוד.

פרופ' צבי שמעוני, המנהל הרפואי בבי"ח לניאדו בחן את נתוני הדו"ח ואמר "אני מתבונן על שני נתונים חשובים : המדד הבוחן את מתן השירות במחלקה לרפואה דחופה (חדר מיון) בתוך 4 דקות מרגע הכניסה למחלקה – מחלקה המקבלת כ-87,000 ביקורים בשנה. ההצלחה של צוות המחלקה להעניק שירות בפרק זמן מהיר כל כך מעידה על הליכי עבודה מעולים, המוטמעים בכל המשמרות ובקרב כלל אנשי ונשות הצוות במחלקה. בנוסף, הנתון הכללי שבחן את כלל המדדים, בו קיבלנו את הציון הגבוה ביותר האפשרי – מעיד על מחויבות גבוהה של כלל הצוותים בכלל המחלקות והיחידות למטרה אחת בלבד – הענקת שירות רפואי וסיעודי בסטנדרטים הגבוהים ביותר. לא ניתן להמעיט בחשיבות העמידה ביעדי תכנית האיכות הלאומית, והשפעתם הישירה על המטופלים והמטופלות"

מר נדב חן, מנכ"ל בי"ח לניאדו קיבל את נתוני הדו"ח ואמר "העובדה כי קיבלנו את הציון המסכם הגבוה ביותר האפשרי מדברת בעד עצמה. אנחנו יודעים שאין פה קסמים. מדובר בעבודה סיזיפית, עיקשת, הכוללת שימת לב דקדקנית למאות אלפי אנשים ועשרות רבות של תהליכי עבודה קליניים וסיעודיים. אנו מתכוונים בעז"ה, להמשיך לשמור על רמה קלינית וסיעודית גבוהה , תוך המשך בינוי ופיתוח של מחלקות רבות – ובראשם פרוייקט הדגל שלנו, בניית בית חולים לרפואה דחופה".