עידן ספיר זכה במדליית זהב עידן ספיר - אלוף ישראל בג'יו ג'יטסו בפעם הרביעית ברציפות עידן ספיר זכה במדליית זהב

הלוחם בן ה-18 מרמת פולג זכה בשתי מדליות זהב באליפות שנערכה ברמת הכובש. לצד הגשת הבקשה לספורטאי מצטיין, הפנים כבר למטרה הבאה: אליפות אירופה


לוחם הג'יו ג'יטסו בן ה-18 זכה אתמול (שלישי) באליפות ישראל בפעם הרביעית ברציפות. יצוין כי ספיר זכה בשתי מדליות זהב – במקצה עם חליפה וללא חליפה. התחרות עם החליפה הינה עד גיל 21, בעוד שללא חליפה זכה ספיר לראשונה בקטגוריית הבוגרים. האליפות התקיימה קיבוץ רמת הכובש בהשתתפות מאות מתמודדם בקטגוריות הגיל השונות.

במהלך האליפות ניצח ספיר בארבעה קרבות, כאשר באחד נוסף – שלב חצי הגמר – עבר אוטומטית בעקבות פרישת יריבו בשל פציעה בכתף. חשוב לציין כי אליפות ישראל מעניקה את הניקוד הגבוה ביותר עבור הכניסה לאליפות אירופה ואליפות העולם. בספטמבר-אוקטובר צפוי ספיר ליטול חלק באליפות אירופה עד גיל 21. בחודש דצמבר הוא צפוי להתגייס לצה"ל וכעת מגיש ספיר בקשה לקבלת מעמד של ספורטאי מצטיין על מנת שיוכל להמשיך לעסוק בענף ולפתח את הקריירה גם בתקופת שירותו הצבאי.

ספורט נוער - עידן ספיר - אלוף ישראל בג'יו ג'יטסו בפעם הרביעית ברציפות

"התחושה טובה מאוד ובבוגרים ההרגשה קצת שונה, כי מדובר בעבודה יותר קשה ובאימונים ברמה הרבה יותר גבוהה", מסכם עידן ספיר. "עברתי תקופה ארוכה בלי להתחרות אבל אני שמח שעמדתי במטרה שלי לזכות באליפות. אני כבר עם הפנים לאליפות אירופה".