2:3 לנתניה על כרמיאל הכי דרמטי שיש: 2:3 לנתניה על כרמיאל בהארכה 2:3 לנתניה על כרמיאל

נתניה כבר הוליכה בשני שערים, כרמיאל חזרה לשוויון אבל שער אדיר של פראן בפתיחת ההארכה העניק לנתניה את הניצחון. הצגה של השוער חן ברקוביץ'

מכבי נתניה לא יכולה הייתה לצפות לפתיחה דרמטית יותר בליגת החופים. הערב (שישי) גברה האלופה של המאמן-שחקן אדם לם 2:3 בהארכה על הטוענת לכתר הפועל כרמיאל. בפתיחת הדקה השלישית של ההארכה זכתה נתניה לכדור חופשי ופראן נויה הספרדי קרע את הרשת והכריע את ההתמודדות. 

נתניה פתחה מצוין ובדקה השנייה כדור חופשי אדיר של אזקיאל קררה העלה אותה ליתרון 0:1. כרמיאל לחצה על מנת להשוות וגיא עיני כמעט כבש לכיוון הלא נכון, אבל רק כמעט. בהמשך שוער נתניה חן ברקוביץ' הציל נפלא כדור שבעט השחקן הטוב בעולם מאדג'ר. מנגד אסף רז מנע הזדמנות משולשת של קובי בדש ובן בריגה, שרגע אחרי הציל שוויון כשהרחיק במספרת מקו השער והתוצאה נותרה בעינה בתום השליש הראשון.
בפתיחת השליש השני הכפילה נתניה את התוצאה כשקובי בדש עבר את השוער, כבש וחשף חולצה בה איחל מזל טוב לאבא ואמא, ככל הנראה לרגל יום נישואיהם, 0:2. נגמר? כרמיאל לא אמרה נואש ומאדג'ר הפורטוגלי התגבר על שני צהובים ובעט ברגל שמאל בעוצמה פנימה, רק 1:2. דקתיים לסיום השליש אקס נתניה אליחי צברי הרעיד את הרשת הגבוהה, 2:2 דרמטי לקראת השליש האחרון. סדרת הצלות של ברקוביץ' שמרו את נתניה בתמונה ומנגד אברטון יכול היה לנצח את המשחק בשנייה האחרונה, אבל נעצר בקורה. ואז, בהארכה, הגיע פראן וסגר עניין.