צילום: דוברות המשטרה גניבת תשתיות במאות אלפי שקלים צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום נגד שני אחים שעבדו בחברה קבלנית שסיפקה שירותי אחזקת כבישים ומדרכות לעיריית נתניה בגין גניבת תשתיות בנתניה בשווי של מאות אלפי שקלים

צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום הוגש נגד שני אחים לאחר שגנבו במשך כחודשיים כבלים של חברת בזק בשווי של למעלה מ- 300,000 ש"ח והסבו נזק רב למערכות התקשורת ולחברת בזק.

תושב נתניה הבחין בחשודים לפני כשלושה שבועות ברמת פולג בנתניה והגיש תלונה למשטרה.
החשודים הגיעו לרחוב זלמן שז"ר, כשהם מצויידים במגזרי ברזל וברכב עם נגרר, הם גנבו כבלים המעבירים תשתיות תקשורת טלפונית ואינטרנט, כמו גם חיבור למוקדי חירום ו/או לשירותי רפואה ובנקאות, אזעקות ומערכות ניטור אזרחיות וצבאיות.

החשודים חזרו על מעשיהם, במקומות שונים ברחבי העיר נתניה ולמשך תקופה של כחודשיים, כאשר אחד החשודים עבד כמנהל עבודה בחברה הקבלנית "פיתוח בגן בע"מ" שסיפקה שירותי תחזוקה לעיריית נתניה ותפקידה היה טיפול באחזקת כבישים ומדרכות. החשוד השני, אחיו של החשוד הראשון, עבד כפועל באותה חברה.

החשודים (21, 22 מערערה) נעצרו על חם במהלך גניבה. בדיון בהארכת מעצרם החשודים שוחררו בתנאים מגבילים ומשטרת ישראל הגישה ערר על החלטת השחרור לבית משפט המחוזי בלוד. ביהמ"ש המחוזי קיבל את ערר המשטרה והותיר את החשודים במעצר. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בפתח תקווה ובסיומה של אותה חקירה אינטנסיבית ומורכבת, הוגש נגד החשודים כתב אישום הכולל 17 אישומים חמורים בעבירות של גניבת קו/מתקן תשתית/אמצעי בטיחות והיזקים לקווי תשתית והמחובר אליהם. יחד עם כתב האישום, הוגשה נגד האחים גם בקשת מעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדם.