הצפה בבית ספר יונתן  בגלל ההצפות: שביתה בבית ספר יונתן בנתניה הצפה בבית ספר יונתן

שביתת אזהרה בת שעתיים מתקיימת היום בבית הספר היסודי יונתן בנתניה. השביתה הינה יוזמה של וועד ההורים המרכזי כמחאה על תשתיות לקויות בבית ספר הגורמות להצפות חוזרות ונשנות "אם התשתיות לא יטופלו באופן יסודי השביתה תהיה ארוכה יותר"

הצפה בבית ספר יונתן

שביתת אזהרה בת שעתיים מתקיימת היום (ראשון) בבית הספר היסודי יונתן והלימודים מתחילים בשעה 10:00. הורי בית הספר מקווים שהעירייה תטפל בתשתיות כבר בחופשת חנוכה הקרובה. עוד מתלוננים ההורים כי בית הספר שאמור לשמש מקלט בזמן חרום, כלל לא ערוך לכך מאחר ואין אפשרות לגשת למקלט בזמן הצפה.

"יש לנו בעיה חמורה של תשתיות בבית הספר. בכל פעם שיש ענן גשם, שביל הגישה מוצף, למרות כל התרעותינו בפני העירייה, לא נעשה דבר בנושא מלבד פתרון נקודתי" הסביר עומר שחר, חבר בוועד ההורים המרכזי בבית ספר יונתן והוסיף "לפני שנתיים בית הספר הוצף בזמן שהתלמידים היו בבית הספר והם לא יכלו לצאת. בכל פעם שיש הצפה ההורים לא ישנים מאחר ולא יודעים אם למחרת יתקיימו לימודים, התשתית מלפני 20 שנה לא עומדת בעומס והחלטנו לשים לזה סוף. אנחנו מוחים בשביתה בת שעתיים ואם התשתיות לא יטופלו באופן יסודי השביתה תהיה ארוכה יותר"

הצפה בבית ספר יונתן

יו"ר וועד ההורים איצק ועקנין "גם בחורף זה, כמו בחורפים לפניו, נחסמת הגישה לבית ספר יונתן וזאת בשל בעיה בתשתית הניקוז ברחוב איתמר בן אבי. ככל שעוצמת הגשמים גוברת כך גובר הסיכוי שגם בית הספר יוצף וזאת בשעה שתלמידים נמצאים בו.
הנהגת בית ספר יונתן, התריעה שוב ושוב בפני גורמים רבים בעירייה על הבעיה והסכנה האפשרית הנוצרת בעת הצפת בית הספר.
הוועד העירוני מבין לליבם של הורי בית ספר יונתן ומזדהה עם תחושת התסכול התמידית בניסיונותיהם להיכנס לבית הספר לאחר בוא הגשם.
כצעד מחאתי, מתוך אחריות הורית כלפי הילדים ודאגה וחשש אמיתיים לשלום הילדים, החליטה הנהגת ההורים של בית ספר יונתן, להתחיל מחר את יום הלימודים בשעה 10:00. אנו מחזקים את ידם של ההורים, חרדים לשלומם של הילדים ומגבים את החלטת הנהגת ההורים.
אנו קוראים לכל הנוגעים בדבר, למצוא פתרון תשתייתי מיידי בזמן חופשת החנוכה והן פתרון ארוך טווח לחורף הבא.
לא די לנו בניסים, אנו דורשים מעשים!".

מעיריית נתניה לא התקבלה תגובה.