שר הבטחון אביגדור ליברמן | צילום: נתניה נט "לבחירות המקומיות השפעה אדירה על הבחירות בכנסת" שר הבטחון אביגדור ליברמן | צילום: נתניה נט

שר הבטחון ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיע אמש להיכל התרבות נתניה, לאירוע פעילים ראשון של סיעת נתניה ביתנו. וידאו

חדשות מקומיות - "לבחירות המקומיות השפעה אדירה על הבחירות בכנסת"

חברי סיעת נתניה ביתנו | צילום: נתניה נט

אתמול בערב (חמישי) נערך בהיכל התרבות נתניה אירוע פעילי "נתניה ביתנו" בסימן איחוד רשמי בין סיעת "רימונים" בראשות ד"ר גרש פישמן ונפתלי בחטיאר לבין סיעת "נתניה ביתנו" בראשות בוריס צירולוניק. האירוע התקיים בנוכחות שר הבטחון מר אביגדור ליברמן שהגיע לברך ולתמוך באיחוד.
את האירוע פתח יו"ר הסיעה ד"ר גרש פישמן, שציין בין היתר "אחת הסיבות שהאיחוד הזה כל כך מרגש הוא כמות הכוחות הפועלים שהתאחדו יחד למען מטרה משותפת על מנת להשמיע את הקול של הציבור החילוני בנתניה במועצת העיר. ואנחנו נחושים להפוך את נתניה לעיר הכי טובה שיכולה להיות ולהילחם בכפייה הדתית שמתרחשת בשנים האחרונות בעיר שלנו. לא יתכן שהמיעוט בנתניה יקבע את אורח החיים לכל התושבים". עוד הוסיף גרש "באמצעות כוח מספיק חזק במועצת העיר אנחנו מאמינים שהשינוי אפשרי"

שר הבטחון אביגדור ליברמן על נתניה

בהמשך נאם שר הבטחון אביגדור ליברמן וציין בין היתר "זה פשוט מרגש לראות אולם מלא של פעילים וזה היה שווה לנסוע ממדבר יהודה, מנוקדים ועד לנתניה. כח מאוחד אחד למען נתניה זה דבר שחיכינו לו הרבה זמן, זה שהצלחנו ליצור רשימה אחת וכולם מאוחדים זה הישג גדול ואני בטוח שתגיעו גם לנצחון יחד. אני בטוח שעם רשימה כזאת אנחנו נגיע לארבעה מנדטים, זה היעד וזה מה שאתם צריכים לעשות".
"לתוצאות הבחירות כאן בנתניה תהיה השפעה אדירה מה יקרה בבחירות בכנסת. כדי להתפתח ולהמשיך להיות עיר קולטת עלייה (נתניה) חייבת סיעת ישראל ביתנו חזקה, גדולה וסיעה שמקבלת אחריות ממשית וממשיכה לפעול למען אותם מטרות"

"לא צריכים ללכת לקרית צאנז ולפתוח שם דיסקוטק"

"אני אוהב מסורת ישראל אבל מתנגד בתוקף לכפייה דתית, כאשר אני מסתכל על ישראל ביתנו - למה להצביע לישראל ביתנו? במה אנחנו שונים מהמפלגות האחרות? במה אנחנו שונים מהליכוד? במה אנחנו שונים מ''ש עתיד'? מהבית היהודי? אנחנו המפלגה היחידה בישראל שניתן להגיד עליה שמדובר בימין ממלכתי אחראי, ימין שאוהב מסורת ישראל אבל מתנגד בתוקף לכפייה דתית. אנחנו מאוד אוהבים ערכים יהודים ומסורת אבל מתנגדים לכפייה דתית. אין סיבה לפתוח מרכולים בבני ברק ואני הראשון להתנגד לכך ואין סיבה לסגור מרכולים פה בנתניה, בטח ובטח מקומות שהיו פתוחים עשרות שנים. לא צריכים ללכת לקרית צאנז ולפתוח שם דיסקוטק ביום שישי, אבל אין סיבה שפה במרכז נתניה ובדרום נתניה, המרכולים ומקומות הבילוי יהיו סגורים בשישי-שבת"

בסיום האירוע הציג ד"ר פישמן את חברי סיעת נתניה ביתנו: בוריס צירולוניק, נפתלי בחטיאר, דליה ליברמן, ז'ניה ליבמן, מילנה מיקלב ומרינה גורטין