סיסמת הקמפיין של יוני שטבון  הקמפיין של שטבון עולה שלב סיסמת הקמפיין של יוני שטבון

תחת הסיסמא "נתניה רוצה ראש עיר חדש" עובר הקמפיין של המועמד לראשות העיר נתניה יוני שטבון לשלב הבא. הסיסמא שתלווה את שטבון במהלך הקמפיין מככבת השבוע בסרטון רשת שהפיץ מטה שטבון וכן ניתן לראות שלטים עם הסיסמא תלויים ברחבי העיר

סיסמת הקמפיין של יוני שטבון

השבוע ימלאו ארבעה חודשים מהרגע בו הכריז שטבון על מועמדותו לראשות העיר נתניה "אני גאה לומר שבתקופה זו פגשנו אלפי נתנייתים בחוגי בית, בסיורי השטח ובמפגשים אישיים" אומר חבר הכנסת לשעבר שטבון.

הסיסמא 'נתניה רוצה ראש עיר חדש יוני שטבון' הגיעה לאחר שורה של סקרים שהתפרסמו בתקשורת המקומית בחודשים האחרונים ומקבוצות מיקוד ומחקרים שנערכו על ידי צוות הקמפיין של שטבון.

חדשות מקומיות - הקמפיין של שטבון עולה שלב

המועמד לראשות העיר יוני שטבון

"לצד סיורי השטח במרכז העיר, בשכונת הותיקות והחדשות, חשפנו לציבור את תכנית הרובעים המציגה תפישה חדשנית לניהול העיר נתניה, במטרה להנגיש את השירותים העירוניים לתושבים באמצעות מנהלות שירות לתושבשיוקמו בשכונות. בהמשך נציג את המצע שלנו בנושאים השונים" אומר שטבון

חיזוק משמעותי לשטבון הינו השותפות עם חבר המועצה הרצל קרן, מייסד סיעת למען נתניה שקיבלה 5 מנדטים למועצת העיר בבחירות האחרונות "אני גאה על השותפות עם הרצל קרן, להרצל קרן 30 שנות עשייה ציבורית ושיתוף הפעולה הפורה בינינו יביא להישגים רבים ומשמעותיים לעיר".

חדשות מקומיות - הקמפיין של שטבון עולה שלב

סיסמת הקמפיין של יוני שטבון

שטבון מסכם "אני מודה לנתנייתים שמביעים בי מדי יום תמיכה. זה בולט מאד בשטח ובכל מקום - נתניה רוצה ראש עיר חדש. מזמין אתכם להכנס לאתר שלי, להצטרף אלינו ולתלות שלט".

 

*חלק מקמפיין בחירות