תמונה מהפייסבוק של אמיר פיי גוטמן, לא נגענו  מצבו של אמיר פיי גוטמן מוסיף להיות אנוש תמונה מהפייסבוק של אמיר פיי גוטמן, לא נגענו

אמיר פיי גוטמן, תושב שכונת עיר ימים בנתניה, טבע היום בצהרים לאחר שנסחף בים יחד עם מיכל אמדורסקי ידידתו ועם אחייניתו בת ה-5 

הטביעה אירעה כאשר השלושה נכנסו יחד לחוף סמוך לנווה ים, חוף שאינו מוכרז וגל סחף את השלושה.

תמונה מהפייסבוק של אמיר פיי גוטמן, לא נגענו 

הזמר פיי גוטמן, תושב עיר ימים בנתניה טבע היום בצהריים (שבת), לאחר שנכנס למים יחד עם מיכל אמדורסקי ידידתו ועם שחר, אחייניתו בת החמש, כאשר נכנסו לשחות בים, כ - 2 ק"מ דרומית לחוף נווה ים בחוף שאינו מוכרז. גל סחף את השלושה וחבורה של גולשים הספיקה להציל את הבנות. פיי גוטמן אותר מאוחר יותר והובהל לבית החולים כשהוא במצב אנוש.

פיי גוטמן הגיע היום לים עם משפחתו וחבריו במטרה לחגוג את יום השנה להחלמה מהמחלה שאובחנה בטעות כסרטן. 

מיכל אמדורסקי ידידתו ציינה בפייסבוק שלה "היינו בחוף בעתלית הים אכזרי היום- גלים, סחף ובורות. אמיר נכנס עם אחייניתו שחר למים, ותוך שניה הם נסחפו. הוא החזיק את האחיינית מעל הים כדי שלא תטבע, והגיע לאפיסת כוחות. ג'פרי בעלי ועוד שני בחורים עם גלשנים נכנסו למים כדי להוציא אותם. אמיר בלע הרבה מים, ושחר גם. היא בסדר ונמצאת כרגע במיון, והוא מונשם". 

פרופ' ירון בר לביא, מנהל המחלקה לטיפול נמרץ נשימתי ברמב"ם. מסר "הוא עדיין בסכנת חיים, הצלחנו להחזיר לו דופק וכרגע הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ במצב קשה, עדיין לא יציב"