הדסה נעורים שר האוצר משה כחלון ביקר בכפר הנוער הדסה נעורים הדסה נעורים
שר האוצר, משה כחלון, ביקר בשבוע שעבר בכפר הנוער הדסה נעורים בו למד כנער. "ההשקעה בחינוך היא הדרך הטובה ביותר לצמצום הפערים החברתיים. כמו שהצלחתי למרות הקשיים המשפחתיים, אני מאמין שכל ילד יכול ולכל ילד מגיע לקבל הזדמנות שווה"
השר כחלון אמר את הדברים במסגרת מפגש אגודת "ידידי הדסה נעורים" ובו הוענק לו אות הוקרה "ידיד נעורים" במעמד חניכי הכפר.

השר ביקר בכפר לרגל ייסוד אגודת "ידידי הדסה נעורים". השר התרגש מאד מהביקור ומהשינוי העצום שהתחולל בכפר מאז שסיים לפני כארבעים שנה. השר שיתף את החניכים בסיפור חייו האישי וכיצד בזכות המחנכת שלו בהדסה נעורים הוא הצליח לסיים את התיכון בהצלחה. 

"ההשקעה בחינוך היא הדרך הטובה ביותר לצמצום הפערים החברתיים. אמר השר. "כמו שהצלחתי למרות הקשיים המשפחתיים, אני מאמין שכל ילד יכול ולכל ילד מגיע לקבל הזדמנות שווה". על הפיכתו של כפר הנוער הדסה נעורים לכפר טכנולוגי מתקדם אמר השר: "אני תומך נלהב בחינוך הטכנולוגי ואפעל לקידומו".

נתן ביטון, מנהל כפר הנוער: "התמיכה של השר בחינוך הטכנולוגי וההבנה שלו כמה חשוב לרכוש מקצוע לחיים כבר בשלב זה, תסייע לנו בקידום חזון הכפר להפוך לכפר הנוער הטכנולוגי הראשון מסוגו בישראל. אנו מודים לשר על הביקור ועל המילים החמות והמרגשות שלו לחניכי הכפר"

השר כחלון השתתף במפגש הייסוד של אגודת ידידי "הדסה נעורים" בו לקחו חלק ידידי הכפר וחברי הוועד המנהל, ובהם מפכ"ל המשטרה בדימוס, שלמה אהרונישקי, המכהן כיו"ר הוועד המנהל של הכפר, עינת רייך המכהנת כיו"ר אגודת הידידים, חברת הוועד המנהל של הכפר וחברת הפורום הציבורי- כפרי הנוער והפנימיות בישראל, ואודרי שמרון מנכ"לית נשות הדסה.