אילוסטרציה | fotolia איש מכירות נפל מסולם, הפך לנכה ותובע את שופרסל אילוסטרציה | fotolia

איש מכירות מנתניה, שעבד בשופרסל בעיר, נפל מסולם עת שהוריד ארגז טלוויזיה מהמדף העליון ותובע כמיליון שקלים משופרסל 

אילוסטרציה | fotolia

מהתביעה עולה כי בדצמבר 2015 במהלך יום עבודה, נאלץ התובע, תושב נתניה בן 63,  לטפס בסולם על מנת להוריד ארגז של מסך טלוויזיה מהמדפים העליונים, כשלפתע הסולם קרס והתובע נפל והוטח על הרצפה מגובה מטר.
איש המכירות ריסק את רגלו, עבר שני ניתוחים בברך ימין, נותר עם מגבלה בתנועות הרגל והברך וכן פגיעה עצבית.
בטל"א הכיר בנפילה כתאונת העבודה נקבעה לו נכות לצמיתות בשיעור 53%, מה שיקנה לו פיצוי של כ-100 אלף שקלים.
בתביעה נגד שופרסל שהגיש עו"ד וקנין נטען בין היתר כי חברת שופרסל בע"מ התרשלה בכך שסיפקה לו סולם לא בטיחותי שלא התאים לאופי העבודה שהיה עליו לבצע. עובדה שלאחר התאונה, הוצא הסולם משימוש כי התברר שלא מדובר בסולם מאיכות גבוהה אשר היה טעם בתיקונו.

הפינה המשפטית - איש מכירות נפל מסולם, הפך לנכה ותובע את שופרסל
עוד נטען כי התאונה והנזק נגרמו בשל אשמתה המלאה והבלעדית של שופרסל שחשפה את איש המכירות לסכנות בלתי סבירות, לא ביצעה בדיקות בטיחות לסולם ולא וידאה שהוא תקין. לטענתו החברה עשתה מעשים שמעסיק בפועל סביר ונבון לא היה עושה באותן נסיבות.
מאז התאונה, איש המכירות מתקשה לבצע פעולות יומיות הכרוכות בתנועת הרגל כגון הליכה או עמידה, כל שכן ריצות ספורטיביות כפי שהיה רגיל. כיום לאחר מאמץ פיזי ולו הקטן ביותר, סובל התובע מכאבים עזים ברגל ימין ונדרש למנוחה מוחלטת עד לחלוף הכאב. בנוסף נותרה לו צלקת רגישה ובולטת באיזור הניתוח ברגל ימין, אשר נמנע מחשיפתה בשל גודלה וצורתה.
איש המכירות מבקש תובע פיצויים בסך מיליון שקל בגין הפסדי השתכרות וזכויות סוציאליות, הפסדי שכר של אשתו וילדיו, שנאלצו להיעדר ממקומות עבודתם על מנת לסעוד אותו לאחר התאונה ולאחר הניתוחים שנאלץ לעבור וכן פיצוי עבור הוצאות רפואיות, עזרת הזלת וכאב וסבל.
טרם הוגש כתב הגנה.
טרם נתקבלה תגובה משופרסל. התגובה תתווסף לכתבה כשתתקבל