הסירו את הבטן מהראש

שורה של טיפים ותרגילים שיאפשרו לכם לחטב את גופכם,לשרוף שומנים וגם לשמור על כושר

מי מאיתנו לא היה רוצה גוף חטוב ומעוצב,בטן שטוחה בעלת קוביות ומשקל נכון, אבל מה לעשות,כמעט תמיד הקילוגרמים העודפים מפרידים בינינו לבין החלום. אז מה עושים ואיך מגשימים את החלום?

ראשית, רציתי לציין שבכל גיל נוכל להגיע לתוצאות יפות בנושא,אך חשוב לזכור שככל שאנו מתבגרים, הקושי הולך וגובר. עם כוח רצון, התמדה ודבקות במטרה, נוכל להגשים את החלום.

הכלל החשוב ביותר נעוץ בהצבת המטרה והרצון להגיע אליה.רכשו לדוגמא מכנס גינס במידה אחת קטנה ממידתכם . קיבעו לעצמכם יעד;בעוד חודש ימים ללבוש אתה גינס. חשוב מאוד שלא להגזים במטרות היעד ובהסרת הקילוגרמים. הכל בהדרגה ובסבלנות, כיון שהתנהלות מוגזמת וקיצונית תגרור אחריה תוצאות הפוכות.

אני ממליצה להביט במראה מידי בוקר וערב ולשאול:
האם אנו מרוצים מעצמנו? זהו המדד האמיתי!

לא מומלץ להישקל באובססיביות, כיוון שבאימון אנו מוסיפים מסת שריר, הגוף מתחטב, אולם המשקל לאו דוקא יורד.

למעשה השילוב של שמירה על תזונה נכונה, פעילות גופנית הכוללת סיבולת לב ריאה ושריפת שומנים- פעילות אירובית ותרגילים לחיזוק עיצוב וחיטוב גוף, עם מוטיבציה חזקה- זה המשולש המנצח. לגבי תזונה נכונה, מומלץ לאכול הכל, אך במידות קטנות.

3 ארוחות ביום כחלק מאורח חיים בריא

3 ארוחות ביום לאורח חיים בריא

צילום: fotolia

מומלץ לשמור על 3 ארוחות ביום ולהיצמד לדעת הרמבם: ״ בבוקר איכלו כמו מלך, בצהרים כמו נסיך ובערב כאחד האדם״. ארוחת הבוקר היא המפתח: ארוחת הבוקר מעניקה לנו את האנרגיות למשך היום, משאירה אותנו ערניים ושבעים לפחות עד הצהרים . ביו הארוחות כמובן שניתן להוסיף פרי או ירק. שתייה חשובה מאוד, סביב 8 כוסות מים ביום.

הכל מתחיל ומסתיים בראש שלנו!

יש להימנע מריבוי מתוקים ופחמימות, רגע לפני אכילת פרוסת עוגה זיכרו שטעמו של הביס השני הוא כמו הראשון...הרי אם היינו אוכלים רק כי אנו רעבים, לא היתה נוצרת בעית משקל.

חישבו בכל יום מחדש על הג'ינס היפה המחכה בארון, על הארוע החשוב אליו הוזמנתם וחשוב לכם להראות במיטבכם, הקדישו זמן מול המראה, וגשו למראה בכל פעם בה תרגישו צורך בעוד ממתק או בורקס מיותר....

פעילות אירובית

בצעו פעילות אירובית הכוללת צעדה, ריצה, שחיה רכיבה על אופניים, שיעור ספינינג או שיעורי אירובי בסטודיו. מומלץ לבצע פעילות אירובית בין 4-5 פעמים בשבוע בזמן של 45-60 דק וכמובן ניתן לגוון. הפעילות האירובית מסיעת לנו בשריפת השומנים, מפתחת לנו סיבולת לב ריאה ואף מסיעת לשיפור המצב רוח.

ענת מאיר גיסין פעילות אירובית

צילום: אבי שי

בצעו כ-3 פעמים תרגילים לחיזוק ועיצוב הגוף בעזרת משקוליות, גומיות כושר, עבודה בחדר כושר, עבודה בשיעורי סטודיו ומומלץ ביותר אם מתאפשר לכם לקחת מאמן כושר אישי שיעבוד עימכם ביסודיות ובמיקצועיות.

המוטיבציה למעשה מהווה מרכיב מרכזי, כך גם שינה טובה בלילה מסיעת לנו לחילוף החומרים. שמירה על מצב רוח רגוע ושקול, חשיבה אופטימית ושמחת חיים מסייעים ביותר!

הכותבת: ענת גיסין מאיר- מאמנת כושר אישית בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה. 

בלוגים, דעות, נתניה נט