סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית      סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית   סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית

היום אני רוצה לדבר איתכן על הבגדים שאתן לובשות בבית. כן, כן, גם בבית מתלבשים לא?

אבל הרבה פעמים אני מגיעה לארון של לקוחה ומגלה קטגוריה מביכה למדי: מדף/ מגירה מלא סמרטוטים, ״בגדי בית״ ישנים, שראו ימים יפים יותר, מלאים כתמים ו״גולגולים״, שבהם היא מסתובבת בבית לעיני בן זוגה וילדיה

תסכימו איתי שזה מביך ולא מכבד לא אותה ולא את בני ביתה. 

הרבה פעמים, בגד שסיים את תפקידו כ״בגד חוץ״ עובר הסבה והופך אחר כבוד ל״בגד בית״, כי ״מי כבר רואה אותי?״. אז זהו בגד שסיים את תפקידו בעולם מקומו מחוץ לארון ומחוץ לבית, ומי שרואה אותנו בבית אלו בעצם האנשים הכי יקרים ואהובים עלינ : בן הזוג והילדים והם לא צריכים לראות אותנו דהויות וסמרטוטיות.
בגדי בית מוגדרים מלכתחילה כ״בגדי בית״, ככה קונים אותם וזו המטרה אותם הם משרתים, קיים היום מבחר גדול ולא יקר במגוון רשתות.
אם החלטנו לא ללבוש יותר חולצה מסויימת מחוץ לבית מכל מיני סיבות: כתמים, קרע קטן, ״גולגולים״ וכו׳, לא יאה ולא מכובד ואף מזלזל ללבוש אותה בתוך הבית. גם בבית, כדאי ורצוי להתלבש בצורה מסודרת ונעימה ולא כזו שמזלזלת בעצמי או ביושבי הבית. רצוי ללבוש בגדים נעימים, נוחים וכמובן נקיים.
בן הזוג שלך זה האדם הקרוב אלייך, זה שהולך איתך לישון בערב וקם איתך בבוקר, הילדים, להם את משמשת דוגמא אישית, לא כדאי שיראו אמא מסודרת , מתוקתקת, מחייכת ששווה להתגאות בה?
בכוונה הוספתי את המילה ״מחייכת״, כי כמו שאתן כבר יודעות, אני מאמינה שלבגד שאנחנו לובשות יש השפעה על מצב הרוח שלנו ועל הדימוי העצמי שלנו בכלל, אם אלבש בגד סמרטוטי ודהוי, ארגיש בהתאם ולהיפך .
כדאי לבחור בגדים מבדים נושמים, נעימים, אפילו מעט גדולים ממידת הגוף, אבל לא גדולים מדי, בצבעוניות נעימה, פסטלית, מונוכרומטית.
גם אם את עובדת מהבית, אל תישארי בפיגמה, אפשר ללבוש טרנינג יפה ונוח, או מכנסי בד נעימים שאינם טרנינג , אבל עדיין נוחים, כך שגם אם מפתיעים אותך בבית באמצע היום לא תרגישי ״לא נעים״ ו״לא לבושה״.
 

סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית  על הכותבת: "כל חיי עסקתי בטיפוח, אסתטיקה ויופי, בנות תמיד שאלו והתייעצו איתי לגבי לבוש. החלטתי להפוך את התחביב למקצוע, לתת מהידע שלי וללמד נשים לאהוב את הגוף שלהן בדיוק כמו שהוא. לקבל ולהעצים את עצמן דרך לבוש וסגנון אישי. אני מאמינה ששינוי פנימי מביא לחיצוני ולהיפך, כשאשה שלמה עם עצמה היא מאושרת וכל אשה, בכל מידה ובכל גיל ותקציב ראויה להרגיש יפה ומהממת, ההופעה החיצונית היא לא פחות מכרטיס הביקור שלנו, ורוב הפעמים אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני".

דף פייסבוק: http://bit.ly/2lT0oTJ

 

בלוגים נוספים שכתבה ורד דנוס

מה זה סטיילינג?

אקססוריז

צבעים

אמא בסטייל

מקסימום שילובים במינימום פריטים