סטיילינג סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית סטיילינג

אקססוריז: בואי נדבר על אקססוריז. לפעמים כל מה שצריך כדי ״לתבל״, לשדרג ו״להקפיץ״ הופעה זו שרשרת אחת שעושה את כל העבודה, לפעמים זה צעיף, כובע, תיק, גם משקפיים הם אקססוריז לכל דבר

הרבה פעמים אקססוריז הם דרך להוסיף עניין, גיוון וצבע בהופעה, במיוחד אם את רוצה לשנות או לשדרג את הופעתך אבל לא בטוחה איך לעשות זאת וחוששת עדיין משינוי קיצוני.

אביזרים, אקססוריז הם אלו שיכולים להפוך מראה פשוט למעניין, עם טוויסט, עם אמירה אישית. אם תשימו לב לכוכבות הוליווד על השטיח האדום, לא משנה כמה מרהיבה תהיה השמלה, עדיין תענוד השחקנית שרשרת/ עגילים/ צמיד ותמיד תחזיק איזשהו תיק/ קלאץ׳ בידה ש״יסגור״ את ההופעה כך שתהיה מושלמת.

להדגיש באמצעותם איזורים בגוף שאת אוהבת

אני בעצמי בעבר, נרתעתי משימוש בשרשראות ״פלסטיק״, צבעוניות, גדולות, אבל לא פעם הרגשתי ש״משהו חסר לי״ כדי שההופעה תהיה מדוייקת, שמחה, שתהיה ״אני״. שרשראות באורכים שונים ובכלל ״קישוטים״ כמו עגילים גדולים, צמידים, חגורות, כובעים, מושכים את תשומת הלב לאיזור בגוף בו הם נמצאים, לכן זוהי גם דרך מצויינת להדגיש באמצעותם איזורים בגוף שאת אוהבת.

עיצוב וסטייל - סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית

אם את רוצה להדגיש מחשוף כדאי לענוד שרשרת קצרה, אם את רוצה ליצור תחושה של אורך, שרשרת ארוכה תעשה את העבודה, אם את רוצה לטשטש בטן לעומת זאת לא כדאי לענוד שרשרת ארוכה עד אמצע הבטן שכן היא תמשוך את תשומת הלב דווקא לשם. לא חייבים להתחיל ב״שרשראות סטייטמנט״ גדולות, צבעוניות, בולטות מדי, אפשר להתחיל כמוני, באביזר סולידי יחסית, ממש לנסות, להעז ומשם להמשיך, אני בטוחה שתגלי שזה החלק הכיפי כשמרכיבים לוק.

 

עיצוב וסטייל - סטיילינג אישי - מיומנה של סטייליסטית
על הכותבת: "כל חיי עסקתי בטיפוח, אסתטיקה ויופי, בנות תמיד שאלו והתייעצו איתי לגבי לבוש. החלטתי להפוך את התחביב למקצוע, לתת מהידע שלי וללמד נשים לאהוב את הגוף שלהן בדיוק כמו שהוא. לקבל ולהעצים את עצמן דרך לבוש וסגנון אישי. אני מאמינה ששינוי פנימי מביא לחיצוני ולהיפך, כשאשה שלמה עם עצמה היא מאושרת וכל אשה, בכל מידה ובכל גיל ותקציב ראויה להרגיש יפה ומהממת, ההופעה החיצונית היא לא פחות מכרטיס הביקור שלנו, ורוב הפעמים אין הזדמנות שניה לרושם ראשוני".

דף פייסבוק: http://bit.ly/2lT0oTJ

 

בלוגים נוספים שכתבה ורד דנוס

מה זה סטיילינג?