תמונת אילוסטרציה. צילום: fotolia על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו? תמונת אילוסטרציה. צילום: fotolia

"יש לי מאהב! אני חיה חיים כפולים ביחד אתו ועם בעל נהדר שמעניק את כולו לזוגיות. במקום ליהנות אני סובלת! מאז שאנחנו ביחד הפכתי חסרת מנוחה. אין לי סבלנות לבעלי ובקושי נותנת לו תשומת לב. אני קרועה בפנים. ניתקתי את הקשר כמה פעמים ולא הצליח לי. תמיד חזרתי אליו כמו טטל'ה.למה אני לא מצליחה להשתחרר ממנו?"

ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים כותבת בלוג על מאהב וחיים כפולים

 יש לה מאהב. חיים כפולים דיי מהנים – לכאורה, אבל לא. היא סובלת!

כדי להבין את הסבל ומקורו, נבחן את מפת הלידה נומרולוגית קבלית של הגברת.

מה מגלים שם? אישה אשר הנשמה שלה בחרה באהבה עם כאב אותה רואים בשני היבטים:
• שם האישה מצביע על אנרגיה של כאב וחיפוש תמידי.
• תאריך הלידה שלה מלמד על מגנוט אהבה כואבת ולא פשוטה.

עוד על אישיות הגברת עם מאהב ו- חיים כפולים...
אישה זו מאד חכמה, אמיצה ומיוחדת. אישה עם יכולת מופלאה להגיע לאיזון בחיים. יש לה חיבור למודע והתת מודע. אוהבת צדק. נדיבה. ישרה וגם ישירה. יש לה יכולת להביט לתוך חייה, לחקור את הבלתי נודע, להבין את המניעים ולעשות שינוי מהותי בחיים. בכל תחומי החיים הצליחה היא- אבל כאשר מדובר באהבה, קשה לה יותר. " ברור- אני אוהבת אותו וקשה לי להתנתק ממנו!"

למה קשה לה להתנתק מהמאהב ולהמשיך לחיות חיים כפולים?

שאלה טובה. את התשובה נקבל מתוך מפת לידה נומרולוגית קבלית משלושה מרכיבים:
1. מספר יום הלידה- מצביע על אישה משולבת " נערת גוגו ודוס" מלאה בהתלבטויות וקונפליקטים פנימיים לא פשוטים. קשה לה להחליט, אי לכך- "נשארת על הגדר" ונותנת לחיים שינהלו אותה תוך כדי סבל.
2. מספר גורל על פי תאריך לידה- מצביע על אישה לא החלטית ולא נחושה. שוב רואים את הלבטים והקושי לקחת אחריות על החיים שלה. היא ילדותית מעט ובמצב של חיים כפולים- נוח לה לתת לחיים שיובילו אותה ולא להיפך.
3. הכוכב השולט לפי הקבלה- מצביע על אישה אשר תעשה הכול למען בני (!) הזוג שלה, עד כדי איבוד עמוד שידרה.

מה אומרת התאמה זוגית נומרולוגית על אישה זו, מאהב ובעל?

פה רואים דבר מאד מעניין ומשותף לשני הגברים בחייה, אשר מסביר אחד לאחד למה קשה לה להתנתק מהמאהב ולרצות להישאר עם הבעל. שניהם מתאימים לה! הסקס איתם- מעולה וכמעט ואין כעסים ומריבות במשולש רומנטי זה. יש רק דבר אחד המבדיל ביחס שלה לשני הגברים בחייה, ואשר גורם לה להישאר תקועה עם השניים: הגלגול הקודם.

איך גלגול קודם משפיע על אישה זו, החיה חיים כפולים עם מאהב ובעל?

גלגול קודם של האישה – מצביע על היותה מלכה עם תחושת יתרון על אחרים. " מגיע לי", אני השולטת ואני גם הקובעת בחיים שלי. נכון יש בה צדדים של חולשה וחוסר אסרטיביות- אבל אותם היא מבטאה ביחסים שלה עם המאהב. בבית שלה עם בעלה- היא מלכה ועל פיה יישק דבר!
גלגול קודם של הבעל – מצביע על היותו נזיר ועם צורך לקבל אהבה וחיזוקים מהסביבה. כאן- היא מנהלת אותו. " מסכן- הזנחתי אותו לטובת המאהב! עכשיו אני מבינה למה היה סגור ולא שיתף אותי ברגשות שלו!"
גלגול קודם של מאהב – בדיוק כמו האישה. וכאן- מנהל הוא אותה כרצונו, ומצליח הוא לשבות אותה בקסמי המלך שבו. ואכן- הוא ערמומי, לא ישר ובעל לשון חלקלקה. " האמת, אני בטוחה שאת הקסם שלו הוא מפעיל גם אצל נשים אחרות."

האם זה הזמן לעשות שינוי ולהיפטר ממה שמציק לה: ממאהב והחיים כפולים?

אכן כן, וזאת רואים בשני היבטים:

• האות משפיעה על חייה – היא האות האחרונה המצביעה משהו משמעותי הקורה בחייה. על התחלות חדשות, הצלחות בחיים ואפילו היריון בפתח.
• שנה אישית ורבעונים – מצביעים על שנה רגשית של אהבה ובניית זוגיות חדשה עם הבעל. שנה של ניתוקים ( מהמאהב כמובן!) ופרידות, שינוי חוזה עם הבעל, רכישת דירה ושינוי מקצוע.

" נהדר! עשית לי סדר בחיים הכפולים שלי. עם כל הקושי- אני הולכת להיות אסרטיבית ונחושה ולהתנתק מהמאהב שלי. היום אני מתחילה לחיות את החיים שלי ברוגע ובשלווה. אקדיש זמן לעצמי ולמשפחה. אטפח את הקשר הזוגי עם בעלי ואתן לו יותר תשומת לב. מהיום, אתמקד יותר בחיים שלי ממקום של אהבה והכלה עצמית, מתוך הערכה כמה אני שווה וכמה מגיע לי לחיות חיים מאושרים".

 

בריאות - על מאהב, חיים כפולים ולמה לא מצליחה להתנתק ממנו?
הכותבת: ציונה אבירם, נומרולוגית, מנטורית בתחום הזוגיות, המשפחה ומערכות יחסים.
מחברת הספר: סודות מחדרי הלב