ענת מאיר גיסין כיצד נצליח להתמיד בפעילות הגופנית ולא "נישבר"! ענת מאיר גיסין

ענת מאיר גיסין מאמנת כושר בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה, כותבת כיצד להצליח להתמיד בפעילות הגופנית, לא להישבר ואולי להפוך את האהבה למקצוע

רבים מאיתנו מחליטים להתחיל לבצע פעילות גופנית יום יומית וזה כמובן מצוין, מבצעים את הפעילות מספר שבועות, אולי פחות אולי קצת יותר, אך פתאום מוצאים את עצמנו "נשברים".

מפסיקים להתמיד, נמאס, קשה, משעמם וסתם אין חשק. קריאות מעין אלו נשמעות מכאלו שמאוכזבים מעצמם שמכל סיבה שהיא פשוט לא ממשיכים את הפעילות. זה קורא גם בדיאטה בהרבה תחומים אחרים: מתחילים ביד רמה ומפסיקים בקול ענות חלושה... מה גורם לנו להפסקה פתאומית שכזאת ומה נוכל לעשות על מנת להתמיד?
כיום יותר ויותר אנשים מבינים שחשוב לבצע פעילות גופנית מידי יום כמו שאנו מצחצחים שיניים, אוכלים, שותים וכו! ההכרה בנושא היא כבר נקודת פתיחה חשובה. אז מפה נמשיך:

בריאות - כיצד נצליח להתמיד בפעילות הגופנית ולא "נישבר"!

1.לא להגזים!- רבים נכנסים לפעילות בעומס יתר. כמובן, רוצים לראות תוצאות מידיות, מבצעים 2 שעורי כושר יום יום בסטודיו, אולי מגיעים לכושר אחרי ריצה...וזאת רק דוגמא.... אל תגזימו! הכל במידתיות ויש להישמע לגוף. מומלץ להקדיש לפעילות גופנית 4-5 פעמים בשבוע בין 45 דק לשעה, לשלב באימונים פעילות אירובית כ-3 פעמים בשבוע וכפעמיים עבודה על חיזוק שרירים. במידה ומרגישים טוב ניתן להוסיף עוד פעם בשבוע פעילות אירובית. ההגזמה גורמת לשבירה!נ מאס לנו, משעמם וגם חווים עייפות שרירים ועייפות כללית שלא מאפשרת לנו להתמיד.
2. יום מנוחה בשבוע לא יזיק!
3.גוונו את הפעילות: גיוון גיוון גיוון!! זו מילת המפתח! כאשר מבצעים כל יום את אותה פעילות אנו ממאיסים על עצמנו את הספורט.שלבו צעדה בחיק הטבע, אולי יום צעדה על המסלול בחדר כושר, שחייה, ספינינג, רכיבה, שיעור אירובי בסטודיו, כל אלה הן פעילויות אירוביות וניתן לשלבן.
לגבי עבודה על חיזוק שרירים, ניתן ללכת לחדר הכושר, לשיעור סטודיו ואפילו לעבוד לבד בבית על כמה תרגילים מוכרים: שרירי בטן תמיד ניתן לבצע על מזרון בבית ולחיזוק זרועות אפשר לקנות משקולות ולעבוד גם מול תוכנית טלויזיה. נסו לבחור פעילות גופנית שכיף לכם לעשות, יש המון אפשרויות.
4. למי שמתאפשר מומלץ לקחת מאמן אישי, כשיש מסגרת מחייבת, יש לנו מחויבות וכשאנו מחויבים אנו מתמידים.
5. ניתן לבצע את האימונים עם עוד חברה או בן זוג על מנת לדרבן אחד את השני
6. מוטיבציה! עבודה עצמית מחשבתית ומשמעת עצמית. נסו לעבוד על עצמיכם.
7.לכל מי שיש זמן פנוי, או מי שמחפש קרירה, למה לא להפוך את תחביב הפעילות הגופנית למקצוע? הרשמו לקורס כושר גופני, או כל קורס אחר בנושא חינוך גופני. יש כל כך הרבה אפשרויות ומי שבראשית דרכו יוכל אפילו להתמקצע בהוראת החינוך הגופני
אמצו כמה המלצות ושיהיה בהצלחה!


בריאות - כיצד נצליח להתמיד בפעילות הגופנית ולא "נישבר"!
הכותבת: ענת גיסין מאיר- מאמנת כושר אישית בכירה ומנחת תוכניות כושר בטלויזיה.

בלוגים נוספים מאת ענת גיסין מאיר

מתיחות בעזרת מגבות רטובות

לצעוד נכון: תובנות והמלצות לקראת הצעידה, בצעידה ואחריה

חשיבות התזונה לשמירה על אורח חיים בריא

אימון כושר פרטי להשלת קילוגרמים מיותרים

הכן גופך לקיץ בעזרת אביזר ה"גים סטיק"

המתכון המנצח לגוף חטוב

זה הזמן להסיר את הבטן מהראש